Sprzedaż a marka osobista

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami inwestycyjnymi. Ich internetowa marketing nie przynosi żadnego pożytku. Nawet setki tysięcy użytych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.

Jeżeli duża firma notuje straty, to coś nie funkcjonuje prawidłowo. Wtedy wyszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co niejednokrotnie duży brand podejmuje decyzję o pełnej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie szukają wykonawców do nowych projektów graficznych. Poszukują kreatywnych agencji reklamowych z całkowicie odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma utworzyć się w całości inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to trzeba wyciągnąć z tego niewypału jak zdecydowanie najlepsze wnioski i zacząć na nowo. Taką decyzję podjęło już sporo światowych marek. Może się wydawać więc, że taki kierunek może być też dobrą drogą dla niedużych firm, które notują od dłuższego czasu jedynie regres i marketing on-line nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź wyrafinowane projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu. Należy natomiast posiadać na uwadze, że zdarza się, że wystarczy drobna zmiana, ażeby klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Dlatego też nie powinno się wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem możliwe, że w naszym przypadku wystarczy tylko poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?

Zobacz również: whiteart.pl/oferta